Monday 16 November 2015

FISH OIL UNTUK JANTUNG & TURUNKAN KOLESTEROL JAHAT!



Fish Oil Membantu menurunkan kadar LDL, Kolesterol & Trigliserida yang tinggi serta mempertahankan nilai normalnya.
  • Membantu menurunkan tekanan darah tinggi, mengurangi kekentalan darah sehingga mencegah terjadinya serangan jantung dan stroke.
  • Membantu mencegah penebalan pembuluh darah.
  • Membantu melancarkan sirkulasi darah ke seluruh tubuh.



KEUNIKAN Omega Guard Shaklee : 

>> Ianya dihasilkan menerusi kaedah teknologi terkini iaitu ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan asid lemak Omega 3 paling tulen.

>> Teknologi ini dapat menyingkirkan bahan2 berbahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri,etc. Kebanyakan brand lain hanya menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah ini bukan hanya memusnahkan sesetengah nutrient malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan seperti plumbum,merkuri,etc .

>>Ianya TIDAK diekstrak dari minyak hati ikan kerana dihati mengandungi kandungan toksik yang tinggi.

>> Minyak ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Shaklee selalu menggunakan ikan2 yg tahap merkurinya terendah. Kajian menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain.

>> Lengkap dengan 7 jenis asid lemak Omega 3 yang perlu oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA. Badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak perlu ni untuk proses metabolisme,etc. Jadi kenalah dapatkan daripada sumber makanan dan suplemen.



Hubungi Nasriah Abdullah untuk dapatkan Omega / Minyak Ikan anda hari ini.


BEST ke tersangat BEST?
SUKA ke tersangat SUKA?
Sengih!
Sila share untuk berkongsi maklumat.


Apa tunggu lagi, segeralah miliki Shaklee Omega Guard anda sendiri dan berkongsi kebaikannya bersama keluarga tersayang.

Anda punya kemusykilan, pertanyaan, pembelian produk Shaklee atau sebarang cadangan, jangan sengan-silu untuk hubungi saya dimana-mana medium berikut;-

Nasriah Abdullah - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah
Email : pnnasriahabdullah@gmail.com 
Call/SMS/WhatsApp/telegram : +6016-817 8716
  



add saya di facebook :

mohon bantuan anda untuk LIKE & SHARE FB Page saya:

Jemput singgah ke blog saya:




No comments:

Post a Comment